Paragon Sistemi ve Minor Artifactler
Paragon, bir yaratığın benzerlerine göre daha fazla güçlü, yetenekli ve hızlı olarak doğması sonucu ortaya çıkan yaratıktır. Sadece Ilshenar (2. Dünya) haritasında doğarlar. Bu haritada doğan bir yaratık % 1.5 ihtimalle paragon olarak doğar. Paragon yaratıkların adında (Paragon) eklentisi vardır ve sarı renklidir. Bu şekilde kolaylıkla fark edilebilirler.
Bir yaratığın paragon olabilmesi için belli şartlar vardır. Bunlar:
- Wyvern hariç şöhret (fame) en az 6400 olmalıdır.
- Şampiyon yaratığı olmamalıdır.
- Binilebilir bir hayvan (Nightmare, Fire Steed, Unicorn ve Kirin) olmamalıdır.
Minor Artifact Düşürme Şansları
Oyuncuların minor artifact düşürme şanslarına etki eden üç unsur vardır.- Yaratığın şöhreti (fame): Bu değer 0 ile 32000 arasındadır. Paragona dönüşmüş yaratığın orjinal gücüne göre değişir. Yüksek şöhretli yaratıklardan minor artifact elde etme ihtimali daha yüksektir. En yüksek şöhret 32000 kabul edilir ve minor artifact şansınıza maksimum % 1 etki eder.
- Sahip Olunan Şans (luck): Üzerinizdeki kıyafetlerden gelen luck miktarı, minor artifact elde etme şansınızı en fazla % 1 arttırır.
- Paragon Puanı: Paragon yaratıkları öldürdükçe sahip oldukları şöhret oranınca paragon puanı kazanırsınız. Bu puanlar biriktikçe minor artifact şansınız artar. Paragon puanı, minor artifact şansınızı en fazla % 3 arttırır. Ayrıca eğer paragon puanınız 5000 olursa istisnasız bir minor artifact kazanırsınız. Paragon puanınız, her artifact düşürdüğünüzde sıfırlanır.
( 1 / 1600 * Sahip Olunan Luck ) + ( 1 / 32000 * Yaratığın Şöhreti) + ( 3 / 2000 * Paragon Puanınız )
Formülden de anlaşılacağı gibi minor artifact şansınız en yüksek % 5 olabilir.
Minor artifact şanslarınızı oyun içinde görmek için [DF yazabilirsiniz.
Ayrıca sahip olduğunuz Paragon Puanını Kontrat haline getirip satabilir ya da diğer oyunculardan Paragon Puanı satın alabilirsiniz. Bu yolla paragon puanınızı en fazla 2500'e kadar yükseltebilirsiniz. Düşecek artifact puana bağlı olduğu için kontrat ile yükseltilecek kısım sınırlandırılmıştır.
Düşürebileceğiniz Minor Artifactler
Minor artifactlar tarafımızdan üç seviyeye ayrılmıştır. Paragon puanınız yükseldikçe daha yüksek seviye minor artifact elde etme şansınız artmaktadır. [DF komutundan bulunduğunuz paragon puanına göre hangi artifactleri düşürebileceğinizi görebilirsiniz. Artifactlerin seviye bilgileri aşağıdaki tabloda artifact adının sol tarafından belirtilmiştir.Aşağıdaki listeden paragon yaratıkları öldürerek elde edebileceğiniz artifactlara ulaşabilirsiniz.
Artifact | Normal | Unique |
Gold Bricks (1. Seviye) |
Gold Bricks |
|
Phillips Wooden Steed (1. Seviye) |
Phillips Wooden Steed |
|
Arctic Death Dealer (1. Seviye) |
Cold Resist 10% Damage Increase 40% Hit Harm 33% Hit Lower Attack 40% Swing Speed Increase 20% Physical Damage 50% Cold Damage 50% Weapon Damage 16 - 17 Weapon Speed 26 Range 1 Strength Requirement 80 One-Handed Weapon Skill Required: Mace Fighting Durability 255/255 |
(Unique) Damage Increase 40%, 45% veya 50% Hit Harm 50%-75% Hit Lower Attack 40% Mana Increase 4, 5, 6, 7 veya 8 Swing Speed Increase 50% Physical Damage 50% Cold Damage 50% Weapon Damage 16 - 17 Weapon Speed 26 Range 1 Strength Requirement 80 One-Handed Weapon Skill Required: Mace Fighting Durability 255/255 |
Blaze Of Death (1. Seviye) |
Fire Resist 10% Damage Increase 35% Hit Fire Area 50% Hit Fireball 50% Lower Requirements 100% Swing Speed Increase 25% Physical Damage 50% Fire Damage 50% Weapon Damage 18 - 19 Weapon Speed 25 Range 1 Two-Handed Weapon Skill Required: Swordsmanship Durability 255/255 |
(Unique) Damage Increase 75% Defense Chance Increase 15% Hit Fireball 75% Lower Requirements 100% Swing Speed Increase 25% Physical Damage 50% Fire Damage 50% Weapon Damage 18 - 19 Weapon Speed 25 Range 1 Two-Handed Weapon Skill Required: Swordsmanship Durability 255/255 |
Bow Of The Juka King (1. Seviye) |
Slayer: ReptilianDeath Damage Increase 40% Hit Chance Increase 15% Hit Magic Arrow 25% Physical Damage 100% Weapon Damage 16 - 18 Weapon Speed 25 Range 10 Strength Requirement 30 Two-Handed Weapon Skill Required: Archery Durability 255/255 |
(Unique) Damage Increase 25%, 30%, 35% veya 40% Hit Chance Increase 15% Hit Magic Arrow 25% Hit Mana Leech 15%, 20% veya 25% Swing Speed Increase 20% Physical Damage 100% Weapon Damage 16 - 18 Weapon Speed 25 Range 10 Strength Requirement 30 Two-Handed Weapon Skill Required: Archery Durability 255/255 |
Burglars Bandana (1. Seviye) |
Stealing +10 Stealth +10 Snooping +10 Dextery Bonus 5 Physical Resist 10% Fire Resist 5% Cold Resist 7% Poison Resist 10% Energy Resist 10% Strength Requirement 10 Durability 255/255 |
(Unique) Hiding +20 Dextery Bonus 5 Hit Point Increase 5 Swing Speed Increase 15% Physical Resist 10% Fire Resist 5% Cold Resist 7% Poison Resist 10% Energy Resist 10% Strength Requirement 10 Durability 255/255 |
Enchanted Titan Leg Bone (1. Seviye) |
Physical Resist 10% Damage Increase 20% Hit Chance Increase 10% Hit Lightning 40% Hit Lower Defense 40% Physical Damage 100% Weapon Damage 10 - 13 Weapon Speed 55 Range 1 Strength Requirement 40 Two-Handed Weapon Skill Required: Fencing Durability 255/255 |
(Unique) Damage Increase 50%, 55%, 60%, 65% veya 70% Defense Chance Increase 5%, 10% veya 15% Hit Lightning 40% - 70% Arası Hit Lower Defense 30%, 35% ve 40% Spell Channeling Physical Damage 100% Weapon Damage 10 - 13 Weapon Speed 55 Range 1 Strength Requirement 40 Two-Handed Weapon Skill Required: Fencing Durability 255/255 |
Gwennos Harp (1. Seviye) |
Gwennos Harp Uses Remaining: 1600 Slayer: Repond Slayer: ReptilianDeath |
|
Iolos Lute (1. Seviye) |
Iolos Lute Uses Remaining: 1600 Slayer: Silver Slayer: Exorcism |
|
Luna Lance (1. Seviye) |
Chivalry +10 Use Best Weapon Skill Damage Increase 35% Strength Bonus 5 Swing Speed Increase 20% Physical Damage 100% Weapon Damage 17 - 18 Weapon Speed 24 Range 1 Strength Requirement 95 One-Handed Weapon Durability 255/255 |
(Unique) Use Best Weapon Skill Damage Increase 35%, 40%, 45% veya 50% Lower Requirements 100% Strength Bonus 8, 9 veya 10 Swing Speed Increase 20% Physical Damage 100% Weapon Damage 17 - 18 Weapon Speed 24 Range 1 One-Handed Weapon Durability 255/255 |
Nox Rangers Heavy Crossbow (1. Seviye) |
Poison Resist 10% Damage Increase 20% Hit Stamina Leech 40% Spell Channeling Swing Speed Increase 30% Physical Damage 50% Poison Damage 50% Weapon Damage 19 - 20 Weapon Speed 22 Range 8 Strength Requirement 80 Two-Handed Weapon Skill Required: Archery Durability 255/255 |
(Unique) Damage Increase 40% Hit Lower Defense 25% Hit PoisonArea 40% Spell Channeling Swing Speed Increase 30% Physical Damage 50% Poison Damage 50% Weapon Damage 19 - 20 Weapon Speed 22 Range 8 Strength Requirement 80 Two-Handed Weapon Skill Required: Archery Durability 255/255 |
Staff Of Power (1. Seviye) |
Faster Cast Recovery 2 Lower Mana Cost 5% Mage Weapon -15 Skill Spell Channeling Spell Damage Increase 5% Physical Damage 100% Weapon Damage 13 - 16 Weapon Speed 39 Range 1 Strength Requirement 35 Two-Handed Weapon Skill Required: Mace Fighting Durability 255/255 |
(Unique) Defense Chance Increase 10% veya 15% Faster Cast Recovery 2 veya 3 Lower Mana Cost 5% Mage Weapon -15 Skill Spell Channeling Spell Damage Increase 5% Physical Damage 100% Weapon Damage 13 - 16 Weapon Speed 39 Range 1 Strength Requirement 35 Two-Handed Weapon Skill Required: Mace Fighting Durability 255/255 |
Wrath Of The Dryad (1. Seviye) |
Damage Increase 40% Hit Chance Increase 15% Hit Lightning 33% Hit Mana Leech 81% Poison Damage 100% Weapon Damage 15 - 17 Weapon Speed 33 Range 1 Strength Requirement 20 Two-Handed Weapon Skill Required: Mace Fighting Durability 255/255 |
(Unique) Damage Increase 40% Defense Chance Increase 15% Hit Chance Increase 15% Hit Lightning 40% Hit Mana Leech 50% Poison Damage 100% Weapon Damage 15 - 17 Weapon Speed 33 Range 1 Strength Requirement 20 Two-Handed Weapon Skill Required: Mace Fighting Durability 255/255 |
Pixie Swatter (1. Seviye) |
Slayer: Fey Fire Resist 12% Energy Resist 12% Use Best Weapon Skill Hit PoisonArea 75% Swing Speed Increase 30% Fire Damage 100% Weapon Damage 14 - 17 Weapon Speed 30 Range 1 Strength Requirement 40 One-Handed Weapon Durability 255/255 |
(Unique) Slayer: Fey Use Best Weapon Skill Damage Increase 30% veya 35% Hit Mana Leech 30%, 35% veya 40% Hit PoisonArea 75% Swing Speed Increase 30% Fire Damage 100% Weapon Damage 14 - 17 Weapon Speed 30 Range 1 Strength Requirement 40 One-Handed Weapon Durability 255/255 |
Alchemists Bauble (2. Seviye) |
Magery +10 Enhance Potions 30% Lower Reagent Cost 20% Poison Resist 10% Durability 100/100 |
(Unique) Defense Chance Increase 5%, 10% veya 15% Enhance Potions 30% Faster Cast Recovery 1, 2 veya 3 Faster Casting 1 Lower Reagent Cost 10%, 15%, 20%, 25% veya 30% Durability 115/115 |
Cavorting Club (2. Seviye) |
Fire Resist 8% Cold Resist 8% Poison Resist 8% Energy Resist 8% Damage Increase 35% Self Repair 3 Swing Speed Increase 25% Physical Damage 100% Weapon Damage 11 - 13 Weapon Speed 44 Range 1 Strength Requirement 40 One-Handed Weapon Skill Required: Mace Fighting Durability 255/255 |
(Unique) Stealth +50 Damage Increase 35% Hit Stamina Leech 50% Self Repair 3 Swing Speed Increase 25%, 30% veya 35% Physical Damage 100% Weapon Damage 11 - 13 Weapon Speed 44 Range 1 Strength Requirement 40 One-Handed Weapon Skill Required: Mace Fighting Durability 255/255 |
Nights Kiss (2. Seviye) |
Slayer: Repond Damage Increase 35% Hit Life Leech 40% Swing Speed Increase 30% Physical Damage 100% Weapon Damage 10 - 11 Weapon Speed 56 Range 1 Strength Requirement 10 One-Handed Weapon Skill Required: Fencing Durability 255/255 |
(Unique) Slayer: Repond Damage Increase 35% veya 40% Hit Chance Increase 20% Hit Life Leech 35%, 40%, 45% veya 50% Swing Speed Increase 30%, 35% veya 40% Physical Damage 100% Weapon Damage 10 - 11 Weapon Speed 56 Range 1 Strength Requirement 10 One-Handed Weapon Skill Required: Fencing Durability 255/255 |
Polar Bear Mask (2. Seviye) |
Night Sight Hit Point Regeneration 2 Self Repair 3 Physical Resist 15% Fire Resist 3% Cold Resist 21% Poison Resist 4% Energy Resist 4% Strength Requirement 10 Durability 255/255 |
(Unique) Hit Point Increase 8, 9 veya 10 Mana Regeneration 2 veya 3 Stamina Regeneration 2 veya 3 Hit Point Regeneration 2 veya 3 Self Repair 3 Physical Resist 15% Fire Resist 3% Cold Resist 21% Poison Resist 4% Energy Resist 4% Strength Requirement 10 Durability 255/255 |
Violet Courage (2. Seviye) |
Defense Chance Increase 15% Lower Requirements 100% Luck 95 Mage Armor Physical Resist 14% Fire Resist 12% Cold Resist 12% Poison Resist 8% Energy Resist 9% Durability 255/255 |
(Unique) Defense Chance Increase 15% Hit Point Increase 1, 2, 3, 4 veya 5 Lower Requirements 100% Mage Armor Hit Point Regeneration 1, 2 veya 3 Physical Resist 14% Fire Resist 12% Cold Resist 12% Poison Resist 8% Energy Resist 9% Durability 255/255 |
Heart Of The Lion (2. Seviye) |
Defense Chance Increase 15% Lower Requirements 100% Luck 95 Mage Armor Physical Resist 15% Fire Resist 10% Cold Resist 10% Poison Resist 10% Energy Resist 10% Durability 255/255 |
(Unique) Defense Chance Increase 15% Hit Point Increase 7 veya 8 Lower Requirements 100% Mage Armor Physical Resist 15% Fire Resist 10% Cold Resist 10% Poison Resist 10% Energy Resist 10% Durability 255/255 |
Orcish Visage (3. Seviye) |
Self Repair 3 Stamina Increase 5 Strength Bonus 10 Physical Resist 8% Fire Resist 5% Cold Resist 3% Poison Resist 3% Energy Resist 5% Strength Requirement 30 Durability 255/255 |
(Unique) Lower Mana Cost 5% Mage Armor Mana Increase 5 Strength Bonus 10 Physical Resist 8% Fire Resist 5% Cold Resist 3% Poison Resist 3% Energy Resist 5% Strength Requirement 30 Durability 255/255 |
Shield Of Invulnerability (3. Seviye) |
Defense Chance Increase 15% Lower Requirements 100% Reflect Physical Damage 10% Spell Channeling Physical Resist 8% Durability 255/255 |
(Unique) Defense Chance Increase 15% Lower Requirements 100% Reflect Physical Damage 10% Self Repair 3 Spell Channeling Physical Resist 16% veya Fire Resist 8% Durability 255/255 |
Gloves Of The Pugilist (3. Seviye) |
Wrestling +10 Damage Increase 15% Dextery Bonus 8 Physical Resist 18% Fire Resist 4% Cold Resist 3% Poison Resist 3% Energy Resist 3% Strength Requirement 20 Durability 255/255 |
(Unique) Herhangi Savaşçı Yetenek +10 Damage Increase 15% Dextery Bonus 8 Physical Resist 18% Fire Resist 4% Cold Resist 3% Poison Resist 3% Energy Resist 3% Strength Requirement 20 Durability 255/255 |
İlgili Yazılar
- Paragon Puanı Birincileri
- DF / Paragon Puanı Sistemi
- DF / Paragon Puan Sistemi (Yeni)
- Paragon Avcıları
- Paragon Avcısı
- DF / Paragon Puanı Sistemi
- Sur Sistemi
- Kullanılan Luck Sistemi
- Erdem (Virtue) Sistemi
- Faction Sistemi
- Faction Sistemi Aktif Edildi
- Market Sisteminden Yararlanmak
- DF / Paragon Puan Sistemi (Yeni)
- Aile Sistemi
- Guild Sistemi
- Eşya Sigortalamak (Insurance Sistemi)
- Luck Sistemi
- Bodcu Sistemi
- Küfür Sistemi
- Seviye Sistemi
- Madalya Sistemi
- Referans Sistemi
- Market Sistemi
- Başarı Sistemi
- Sosyal Puan Sistemi
- Seviye Sistemi (2023)
- Artifact Sistemi
- Arena Sistemi
- Topluluk Sistemi
- Guild Sistemi (2019)
- Kule Sistemi
- Bodcu Sistemi
- Artifact Sistemi (2020)
- Açık Arttırma Sistemi
- Luck Sistemi (2020)
- Topluluk Sistemi (2021)
- Bodcu Sistemi (2021)
- Zindan Sistemi
- Luck Sistemi (2021)
- Baskın Sistemi
- Yeni Bireysel Görev Sistemi
- Ambar Sistemi
- Zindan Sistemi
- Amblem Sistemi
- Şampiyon Sistemi
- Minor Artifact Listesi (2020)
- Minor Artifact Listesi (2021)
- Minor Artifact Listesi (2024)
- Virtue Artifactleri
- Zindan Artifactleri Nelerdir?
- Hazine Artifactleri
- Zindan Artifactleri (2020)
- Major Artifactler (2021)
- Doom Gauntlet ve Major Artifactler
- Hazine Artifactleri (2021)
- Çalınabilir Artifactler
- Zindan Artifactleri (2021)
- Hazine Artifactleri (2024)
- Zindan Artifactleri (2024)
- Blood Zindanı Artifactleri
- Sorcerer's Zindanı Artifactleri