Amblem Sistemi
Amblem Sistemi, [amblem komutu ile erişilebilen bir Özel Karakter Bonus Sistemi dir.
Oyuncular, Felucca zindanlarında, 3200 fame ve üzeri yaratıkları avladıkları zaman % 2 ihtimalle amblem eşyası düşer.
Bu eşyayı [amblem komutunda yer alan Amblem Parçası Ekle seçeneği ile karakterinize ekleyin. 100 parça biriktiği zaman 1 amblem açma ya da geliştirme hakkı kazanırsınız. 1. ve 2. Kademelerdeki amblemler 3 seviyeden, 3. Kademe amblemleri ise 1 seviyeden oluşur.
Toplam 5 sınıf için 40 özel yetenek kullanılabilir. Sınıflarda amblem açmak belli kurallara bağlıdır. 1. Kademeden 3 geliştirme yapmadan 2. Kademe yetenekler açılamaz. Aynı şekilde 2. Kademeden 3 geliştirme yapmadan 3. Kademe açılamaz. Ayrıca 3. Kademeden aynı anda 2 açılamaz. Amblem geliştirme gereksinimlerini Bilgi butonu ile görebilirsiniz.
Maceracı ve Eğitmen grubu amblemleri için Hayvan Eğitmenliği Sınıfı; Savaşçı grubu amblemleri için Savaşçı Sınıfı; Büyücü grubu amblemleri için Büyücü Sınıfı; Suikastçi grubu amblemleri için Savaşçı, Büyücü ya da Okçu Sınıfı üyesi olmak gerekmektedir.
Sınıflara Göre Yetenekler
Maceracı
Yaratık Fiziksel Saldırı1. Seviye: Oyuncu yaratıklara %10 daha fazla hasar verir.
2. Seviye: Oyuncu yaratıklara %15 daha fazla hasar verir.
3. Seviye: Oyuncu yaratıklara %20 daha fazla hasar verir.
Yaratık Fiziksel Savunma
1. Seviye: Oyuncu yaratıklardan %5 daha az fiziksel hasar alır.
2. Seviye: Oyuncu yaratıklardan %10 daha az fiziksel hasar alır.
3. Seviye: Oyuncu yaratıklardan %15 daha az fiziksel hasar alır.
Yaratık Büyü Savunma
1. Seviye: Oyuncu yaratıklardan %5 daha az büyü hasarı alır.
2. Seviye: Oyuncu yaratıklardan %10 daha az büyü hasarı alır.
3. Seviye: Oyuncu yaratıklardan %15 daha az büyü hasarı alır.
Daha Fazla Altın
1. Seviye: Oyuncu yaratıklardan %10 daha fazla altın kazanır.
2. Seviye: Oyuncu yaratıklardan %15 daha fazla altın kazanır.
3. Seviye: Oyuncu yaratıklardan %20 daha fazla altın kazanır.
Daha Ucuz Büyüler
1. Seviye: Oyuncu özel vuruşlarda %10 daha az mana ve tithe harcar.
2. Seviye: Oyuncu özel vuruşlarda %15 daha az mana ve tithe harcar.
3. Seviye: Oyuncu özel vuruşlarda %20 daha az mana ve tithe harcar.
Paragon Kasası Şansı
1. Seviye: Oyuncu paragonlardan +%1 daha fazla kasa elde eder.
2. Seviye: Oyuncu paragonlardan +%2 daha fazla kasa elde eder.
3. Seviye: Oyuncu paragonlardan +%3 daha fazla kasa elde eder.
Daha Fazla Şöhret
1. Seviye: Oyuncu 10.000+ şöhretli yaratıklara 5000 şöhret ekler.
Özel Eşya Şansı
1. Seviye: Oyuncu 10.000+ şöhretli yaratıklardan +%1 özel eşya elde eder.
Savaşçı
Fiziksel Saldırı1. Seviye: Diğer oyunculara %4 daha fazla fiziksel hasar verir.
2. Seviye: Diğer oyunculara %8 daha fazla fiziksel hasar verir.
3. Seviye: Diğer oyunculara %12 daha fazla fiziksel hasar verir.
Fiziksel Savunma
1. Seviye: Physical resisti 3 birim yükseltir.
2. Seviye: Physical resisti 6 birim yükseltir.
3. Seviye: Physical resisti 9 birim yükseltir.
Büyü Savunma
1. Seviye: Fire/cold resisti 2 birim yükseltir.
2. Seviye: Fire/cold resisti 4 birim yükseltir.
3. Seviye: Fire/cold resisti 6 birim yükseltir.
Zırh Delme
1. Seviye: Düşmanın physical resistini 3 birim düşürür.
2. Seviye: Düşmanın physical resistini 6 birim düşürür.
3. Seviye: Düşmanın physical resistini 9 birim düşürür.
Can Puanı
1. Seviye: Oyuncu 4 can puanı kazanır.
2. Seviye: Oyuncu 7 can puanı kazanır.
3. Seviye: Oyuncu 10 can puanı kazanır.
Saldırı Hızı
1. Seviye: Oyuncunun saldırı hızını +%3 yükseltir.
2. Seviye: Oyuncunun saldırı hızını +%6 yükseltir.
3. Seviye: Oyuncunun saldırı hızını +%9 yükseltir.
Kaplan Pençesi
1. Seviye: Kaybedilen her 10 can için fiziksel saldırı %0.25 artar (Sınır: %15)
Can Çekme
1. Seviye: Alınan hasarın %8'ini düşmandan çalar. Her öldürülen düşman %1 ekler (Sınır: %12)
Eğitmen
Yaratık Fiziksel Savunma1. Seviye: Yaratıklardan %10 daha az fiziksel hasar alınır.
2. Seviye: Yaratıklardan %15 daha az fiziksel hasar alınır.
3. Seviye: Yaratıklardan %20 daha az fiziksel hasar alınır.
Yaratık Büyü Savunma
1. Seviye: Yaratıklardan %10 daha az büyü hasarı alınır.
2. Seviye: Yaratıklardan %15 daha az büyü hasarı alınır.
3. Seviye: Yaratıklardan %20 daha az büyü hasarı alınır.
Daha Fazla Bandaj
1. Seviye: Hayvanınıza %10 daha fazla bandaj basarsınız.
2. Seviye: Hayvanınıza %15 daha fazla bandaj basarsınız.
3. Seviye: Hayvanınıza %20 daha fazla bandaj basarsınız.
Daha Fazla Güçsüzleştirme
1. Seviye: Discordance (güçsüzleştirme) yeteneğinizi %3 arttırır.
2. Seviye: Discordance (güçsüzleştirme) yeteneğinizi %6 arttırır.
3. Seviye: Discordance (güçsüzleştirme) yeteneğinizi %9 arttırır.
Can Artma Hızı
1. Seviye: Oyuncunun can doldurma hızını %2 arttırır.
2. Seviye: Oyuncunun can doldurma hızını %3 arttırır.
3. Seviye: Oyuncunun can doldurma hızını %4 arttırır.
Mana Artma Hızı
1. Seviye: Oyuncunun mana doldurma hızını %1 arttırır.
2. Seviye: Oyuncunun mana doldurma hızını %2 arttırır.
3. Seviye: Oyuncunun mana doldurma hızını %3 arttırır.
+1 Hayvan Slotu
1. Seviye: Oyuncunun 5 olan hayvan slotunu 6'ya yükseltir.
Bonus DF Puanı
1. Seviye: Oyuncu her kestiği gauntlet yaratığından %50 daha fazla DF puanı alır.
Büyücü
Daha Fazla Can1. Seviye: Oyuncu 5 can puanı kazanır.
2. Seviye: Oyuncu 8 can puanı kazanır.
3. Seviye: Oyuncu 12 can puanı kazanır.
Kritik Büyü Saldırısı
1. Seviye: Oyunculara %5 daha fazla büyü hasarı verilir.
2. Seviye: Oyunculara %10 daha fazla büyü hasarı verilir.
3. Seviye: Oyunculara %15 daha fazla büyü hasarı verilir.
Daha Fazla Mana
1. Seviye: Oyuncu 6 mana puanı kazanır.
2. Seviye: Oyuncu 10 mana puanı kazanır.
3. Seviye: Oyuncu 14 mana puanı kazanır.
Mana Artma Hızı
1. Seviye: Oyuncunun mana doldurma hızını %2 arttırır.
2. Seviye: Oyuncunun mana doldurma hızını %3 arttırır.
3. Seviye: Oyuncunun mana doldurma hızını %4 arttırır.
Büyü Nüfuzu
1. Seviye: Rakip oyuncunun büyü savunmasını 2 birim düşürür.
2. Seviye: Rakip oyuncunun büyü savunmasını 3 birim düşürür.
3. Seviye: Rakip oyuncunun büyü savunmasını 5 birim düşürür.
Can Artma Hızı
1. Seviye: Oyuncunun can doldurma hızını %1 arttırır.
2. Seviye: Oyuncunun can doldurma hızını %2 arttırır.
3. Seviye: Oyuncunun can doldurma hızını %3 arttırır.
Büyü Hasarı Arttırma
1. Seviye: Oyuncunun büyü hasarını %10 arttırır (Genel Limit: %20)
Daha Hızlı Büyük Okuma
1. Seviye: Oyuncu %10 daha hızlı büyü okur.
Suikastçi
Limit Üstü Defans1. Seviye: Oyuncunun defans (DCI) limitini %5 arttırır.
2. Seviye: Oyuncunun defans (DCI) limitini %10 arttırır.
3. Seviye: Oyuncunun defans (DCI) limitini %15 arttırır.
Kritik Vuruş Şansı
1. Seviye: Rakip oyuncuya %3 daha fazla ihtimalle kritik vurulur (+20% Hasar).
2. Seviye: Rakip oyuncuya %5 daha fazla ihtimalle kritik vurulur (+20% Hasar).
3. Seviye: Rakip oyuncuya %8 daha fazla ihtimalle kritik vurulur (+20% Hasar).
Limit Üstü Az Mana Harcama
1. Seviye: Oyuncunun az mana harcama (LMC) limitini %3 arttırır.
2. Seviye: Oyuncunun az mana harcama (LMC) limitini %6 arttırır.
3. Seviye: Oyuncunun az mana harcama (LMC) limitini %10 arttırır.
Limit Üstü Saldırı
1. Seviye: Oyuncunun saldırı (HCI) limitini %5 arttırır.
2. Seviye: Oyuncunun saldırı (HCI) limitini %10 arttırır.
3. Seviye: Oyuncunun saldırı (HCI) limitini %15 arttırır.
Özel Vuruştan Can Çalma
1. Seviye: Yapılan özel vuruşların %10 can çalmasını sağlar.
2. Seviye: Yapılan özel vuruşların %15 can çalmasını sağlar.
3. Seviye: Yapılan özel vuruşların %20 can çalmasını sağlar.
Fiziksel Saldırı
1. Seviye: Diğer oyunculara %5 daha fazla fiziksel hasar verir.
2. Seviye: Diğer oyunculara %10 daha fazla fiziksel hasar verir.
3. Seviye: Diğer oyunculara %20 daha fazla fiziksel hasar verir.
Kritik Hasar Artışı
1. Seviye: Var olan kritik vurma şansını %20 arttırır (Limit: %30)
Ölümün Gölgesi
1. Seviye: Oyuncu her öldürdüğü düşman için anında 60 HP can doldurur.
İlgili Yazılar
- DF / Paragon Puanı Sistemi
- Sur Sistemi
- Kullanılan Luck Sistemi
- Erdem (Virtue) Sistemi
- Faction Sistemi
- Faction Sistemi Aktif Edildi
- Market Sisteminden Yararlanmak
- DF / Paragon Puan Sistemi (Yeni)
- Aile Sistemi
- Guild Sistemi
- Eşya Sigortalamak (Insurance Sistemi)
- Luck Sistemi
- Bodcu Sistemi
- Küfür Sistemi
- Seviye Sistemi
- Madalya Sistemi
- Referans Sistemi
- Market Sistemi
- Başarı Sistemi
- Sosyal Puan Sistemi
- Seviye Sistemi (2023)
- Artifact Sistemi
- Arena Sistemi
- Topluluk Sistemi
- Guild Sistemi (2019)
- Kule Sistemi
- Bodcu Sistemi
- Artifact Sistemi (2020)
- Açık Arttırma Sistemi
- Luck Sistemi (2020)
- Topluluk Sistemi (2021)
- Bodcu Sistemi (2021)
- Paragon Sistemi ve Minor Artifactler
- Zindan Sistemi
- Luck Sistemi (2021)
- Baskın Sistemi
- Yeni Bireysel Görev Sistemi
- Ambar Sistemi
- Zindan Sistemi
- Şampiyon Sistemi