Baskın Sistemi
Baskın, belli bölgelerde, belli sayıda seçilmiş yaratığın doğması ve finalinde varsa eğer liderlerinin öldürülmesi üzerine kurulmuştur.
Oyuncular [raid komutu kullanarak aktif baskın listesine ulaşabilirler. Aynı anda birden fazla baskın olabilir. Bu durumda oyuncular, özellikleri kendileri için en uygun olan baskını seçebilirler.
Baskın listesi ana sayfada görüntülenir:
Her baskının belirli bir süresi vardır. Bu süre içinde sonlandırılmayan baskınlar sona erdirilir. Ayrıca belli sayıda yaratık öldürüldüğünde de otomatik olarak sonlanır.
Baskınların detaylarına, baskın adının sol tarafındaki mavi buton yardımıyla ulaşabilirsiniz. Aşağıdakine benzer bir ekran açılacaktır:
Bu sayfadan baskının hikayesi, yeri, kalan süre, tamamlanma oranı, liderin adı/türü, en fazla katkı sağlayanlar ve paragon/pırıltı oranları görülebilir.
Baskın yaratıkları belli şanslarla paragon ya da pırıltılı doğabilirler. Bir yaratığın paragon ya da pırıltı olarak doğma ihtimali görmezden gelinerek baskına özel değerler kullanılır. Bu da daha fazla paragon puanı ve kaliteli eşya anlamına gelir.
Baskınlara katılmanın bir avantajı da, kesilen yaratıkların normale göre 2 kat fazla deneyim puanı vermesidir.
İlgili Yazılar
- Otomatik Baskınlar
- Baskın Avcısı
- DF / Paragon Puanı Sistemi
- Sur Sistemi
- Kullanılan Luck Sistemi
- Erdem (Virtue) Sistemi
- Faction Sistemi
- Faction Sistemi Aktif Edildi
- Market Sisteminden Yararlanmak
- DF / Paragon Puan Sistemi (Yeni)
- Aile Sistemi
- Guild Sistemi
- Eşya Sigortalamak (Insurance Sistemi)
- Luck Sistemi
- Bodcu Sistemi
- Küfür Sistemi
- Seviye Sistemi
- Madalya Sistemi
- Referans Sistemi
- Market Sistemi
- Başarı Sistemi
- Sosyal Puan Sistemi
- Seviye Sistemi (2023)
- Artifact Sistemi
- Arena Sistemi
- Topluluk Sistemi
- Guild Sistemi (2019)
- Kule Sistemi
- Bodcu Sistemi
- Artifact Sistemi (2020)
- Açık Arttırma Sistemi
- Luck Sistemi (2020)
- Topluluk Sistemi (2021)
- Bodcu Sistemi (2021)
- Paragon Sistemi ve Minor Artifactler
- Zindan Sistemi
- Luck Sistemi (2021)
- Yeni Bireysel Görev Sistemi
- Ambar Sistemi
- Zindan Sistemi
- Amblem Sistemi
- Şampiyon Sistemi