Kullanılan Luck Sistemi
Bu başlıkta yeni başlayan ve halen oynamakta olan arkadaşlarımız için yaratıklardan düşen iyi bir item şansını nasıl arttırabileceğinizi anlatacağım.
Öncelikle bir item oluşturulurken iki temel özellik dikkate alınır:
Loot Kalitesi
Bir yaratık birden fazla loot şansı barındırır. Bazı lootlar kolay bulunur. Örneğin %33 ihtimalle bulunan lootların item kalitesi düşük ya da ortalardadır. Ama %1, %5 gibi şanslarla oluşturulan lootlarda iyi item çıkma ihtimali yüksektir.
Örneğin bir Blood Elemental kestiğimizde:
%33 şansla özellikleri %0 - %50 arasında dağıtılmış item,
%5 şansla özellikleri %20 - %80 arasında dağıtılmış item,
bulma şansınız vardır. Buradaki yüzdeler neyi ifade ediyor. Hemen söyleyelim:
Örneğin Damage Increase (hasar arttırıcı) özellik en düşük 1, en yüksek 50 olabilir. Bu durumda %80'lik loot 40% damage increase verebilecektir en fazla.
Sahip Olunan Luck Değeri
Oyundaki bir item özelliği olan Luck değeri, loot kalitesinde yukarıda bahsettiğimiz aralıklarda bulunma şansında etkilidir. Örneğin yukarıdaki örneğe göre %20 - %80 aralığını dikkate alırsak 600 luck değerine sahip biri (1200 luck limitine göre %50 oluyor), %20 - %50 arasında daha sık item görecektir.
İşte bu nedenle Luck ne kadar fazlaysa iyi item şansı o kadar artar.
Props (Özellik Sayısı) Limiti
Bir eşyaya Luck değerinize göre özellik basılır:
399 Luck ve altına: 1-3 özellik,
400 - 899 Luck arasında: 1-4 özellik,
900 - 1200 Luck arasında: 1-5 özellik olabilir.
Yani 400 Luck altına 5 propslu bir item çıkmaz.
* * *
Ek olarak şunu söyleyelim iyi bir item sabır işidir, İyi loota denk gelip o anda oluşturulan itemin özelliklerinin istendiği gibi olması bazen birkaç saatte bazen birkaç günde olur. Eğer ortalama bir Luck değerine sahipseniz sabırla avlanmaya devam edin.
Ayrıca Buna Bakın Intensity (Özellik Basma İhtimalleri) Tablosu
İyi oyunlar...
İlgili Yazılar
- Luck (Şans) Birincileri
- Luck Bağışlama
- Luck Sistemi
- Luck Sistemi (2020)
- Luck Sistemi (2021)
- DF / Paragon Puanı Sistemi
- Sur Sistemi
- Erdem (Virtue) Sistemi
- Faction Sistemi
- Faction Sistemi Aktif Edildi
- Market Sisteminden Yararlanmak
- DF / Paragon Puan Sistemi (Yeni)
- Aile Sistemi
- Guild Sistemi
- Eşya Sigortalamak (Insurance Sistemi)
- Luck Sistemi
- Bodcu Sistemi
- Küfür Sistemi
- Seviye Sistemi
- Madalya Sistemi
- Referans Sistemi
- Market Sistemi
- Başarı Sistemi
- Sosyal Puan Sistemi
- Seviye Sistemi (2023)
- Artifact Sistemi
- Arena Sistemi
- Topluluk Sistemi
- Guild Sistemi (2019)
- Kule Sistemi
- Bodcu Sistemi
- Artifact Sistemi (2020)
- Açık Arttırma Sistemi
- Luck Sistemi (2020)
- Topluluk Sistemi (2021)
- Bodcu Sistemi (2021)
- Paragon Sistemi ve Minor Artifactler
- Zindan Sistemi
- Luck Sistemi (2021)
- Baskın Sistemi
- Yeni Bireysel Görev Sistemi
- Ambar Sistemi
- Zindan Sistemi
- Amblem Sistemi
- Şampiyon Sistemi